Όσοι ήσασταν εκεί καταλάβατε. Για την παράσταση δεν θα πω τίποτα. Αφήστε εσείς τα σχόλιά σας.
Εγώ μόνο θα σας ενημερώσω ότι η φήμη, σύμφωνα με την οποία το ζεύγος των πρωταγωνιστών κλέφτηκαν και η φυγή τους ματαιώθηκε την τελευταία στιγμή - τουλάχιστον μέχρι την ολοκλήρωση των παραστάσεων- από τις εισαγγελικές και αστυνομικές αρχές που παρακολουθούσαν το έργο, είναι ανακριβής.
Η κ. Ε.Μ. ας στείλει καμιά φωτογραφία, παρακαλώ θερμά.
Εγώ μόνο θα σας ενημερώσω ότι η φήμη, σύμφωνα με την οποία το ζεύγος των πρωταγωνιστών κλέφτηκαν και η φυγή τους ματαιώθηκε την τελευταία στιγμή - τουλάχιστον μέχρι την ολοκλήρωση των παραστάσεων- από τις εισαγγελικές και αστυνομικές αρχές που παρακολουθούσαν το έργο, είναι ανακριβής.
Η κ. Ε.Μ. ας στείλει καμιά φωτογραφία, παρακαλώ θερμά.
24 comments:
Τι ακούω; Επρόκειτο να το σκάσουν οι πρωταγωνιστές; Γιατί; Νόμιζαν ότι τα γιαούρτια θα έπεφταν πριν αρχίσουν καν οι παραστάσεις; Και τη ματαίωσαν τελικά την απόδραση, ε; Γιατί βρε παιδί μου; Δεν το ξανασκέφτονται; Ακούω ότι τους "κάλεσαν" (χεχεχε!) και στη Lille. Μήπως τουλάχιστον, αν το έσκαγαν έστω τη δωδεκάτη ώρα οι πρωταγωνιστές, να απέφευγαν το σοκ της έκθεσης στην παράσταση οι...Λιλλιανοί (ή όπως αλλιώς τους λένε). Και τι είναι αυτά περί εισαγγελικών και αστυνομικών αρχών που -τάχα- παρίσταντο; Αποκλείεται! Τίποτις..."γιλαλαντζί" εισαγγελικές κ.λπ. αρχές θα ήσαντε! Αλλιώς, θα είχαν γίνει συλλήψεις (αρχής γενομένης από το ζεύγος πρωταγωνιστών, το δίχως άλλο). Πάντως, αυτή η Ε.Μ πρέπει να είναι άνθρωπος με μεγάλη καρδιά κι υπομονή.
[ΥΓ: Είναι βέβαιο ότι έληξαν οι παραστάσεις ή να συνεχίσουμε να φοβόμαστε;]
ΕΠΕΙΔΗ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ Η Ε.Μ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙ ΑΠ ΕΥΘΕΙΑΣ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΟΓΟΚΡΙΘΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ, ΘΑ ΤΗΣ ΣΥΝΙΣΤΟΥΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΠΡΑΞΕΙ. ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ, ΤΩΡΑ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΠΑΡΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΠΟΥ Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΙΣ ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ ΥΠΟΚΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ, ΠΕΡΑΝ ΤΗΣ ΓΝΩΣΤΗΣ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΕΙΣ...
ΦΩ-ΤΟ-ΓΡΑ-ΦΙΕΣ, ΦΩ-ΤΟ-ΓΡΑ-ΦΙΕΣ
θέλουμε φωτογραφίες.
Άντε κυρία Ε.Μ. μας, μη μας κάνετε τη δύσκολη.
Στείλτε καμιά φωτογραφία στο παληκάρι.
Μη μας αφήνετε στην αγωνία. Και, ει δυνατόν, εκεί που ο Αντώνης χουφτώνει τη Bianca, αν αυτό ήταν μέρος του έργου βεβαίως...
O sky λέει στις ειδήσεις ότι οι περαστικοί έξω από το πρώτο νεκροταφείο/τμήμα ηθοποιών άκουγαν το Σαββατοκύριακο κόκκαλα να τρίζουν.
Μισόμαγκες, κουλάρετε!
Σας ενημερώνω ότι η σύζυγος (η νόμιμη, η αληθινή τέλος πάντων) του πρωταγωνιστή υποσχέθηκε ότι αύριο θα στείλει τις πολυπόθητες φωτογραφίες.
Μέχρι και διαφημίσεις με βλέπω να βάζω στο blog αν συνεχιστεί η ανταπόκρισή σας με τέτοιους ρυθμούς.
Υπομονή...
Τελικά κατάλαβα που έγκειται το θαύμα θαύμα: πως από ψαρωμένος ακόλουθος καταλήγεις ερωτύλος πρόξενος...
Ο πρωταγωνιστής, πάντως, είναι από στόφα και φτιαγμένος για μεγάλη καριέρα : old Vic, Broadway, ίσως και σε κανένα άπό αυτά στις αρχές της Αλεξάνδρας, εάν αναδείξει κι άλλο το αναμφισβήτητο ταλέντο του. Και στα Πετράλωνα έχει -ακούω- εξαιρετικό φεστιβάλ το Καλοκαίρι.
Στην Επίδαυρο, αδέρφια μου, στην Επίδαυρο! Δεν θέλουμε σανίδι γι'αυτούς τους πρωταγωνιστές, θέλουμε θέατρο με χώμα και άβολη αρχαιοελληνική κοτρώνα για τον πισινό των θεατών! Έτσι, για να εκτιμούμε την τέχνη περισσότερο!
Αγαπητοί μου συνεργάτες, αρχικά θα ήθελα να σας ευχαριστήσω που μας τιμήσατε με την παρουσία σας. Οι ευχαριστίες είναι αληθινές και όχι
μέσα στο πνεύμα των υπολοίπων μηνυμάτων. Τα σχόλια, καλοπροαίρετα ή κακοπροαίρετα, είναι πάντα ευπρόσδεκτα γιατί μας βοηθούν να βελτιωνόμαστε. Όσο για το αν οι παραστάσεις έληξαν, ναι, είναι αλήθεια, μπορείτε να κοιμάστε ήσυχα κ.Ζ.
Σχετικά με τις φωτογραφίες, η διανομή θα γίνει μέσω διεθνούς πρακτορείου το οποίο έχει αναλάβει τη διανομή τους. Παρόλα αυτά, όπως ήδη παρατηρήσετε, ένα μικρό δείγμα κρατήθηκε για την αποκλειστική σας ενημέρωση.
Καταπληκτική παράσταση. Μακάρι να ακολουθήσουν και άλλες. Ο συνάδελφος πολύ καλός.
ΘΑΥΜΑ-σια, θα έλεγα πως μου φάνηκε η παράσταση. Έδωσε μια γροθιά στο κατεστημένο. Είδαμε μια μονομαχία αγωνίας που από την πρώτη σκηνή προχωρεί ολοένα και περισσότερο προς το υπερπραγματικό και προς το τραγικό παράλογο ενός χαμερπούς σύμπαντος. Συγχρόνως όμως το βαθύτερο μήνυμα του έργου ήταν η δύναμη του ανθρώπου να αντιστέκεται στην πίεση που ασκείται πάνω του, δύναμη που ακόμα και στις πιο απελπισμένες στιγμές ανοίγει περιθώρια για εξέγερση και ελπίδα.
Εσείς τι λέτε;
Ο πρωταγωνιστής, μου λένε κάτι συνάδελφοί του (όχι ηθοποιοί, άλλοι), έχει τέτοιο ταλέντο, φυσικότητα στο παίξιμο και πειστικότητα που, όταν τον καλούν οι καημένοι να ασκήσει στο γραφείο τους το κύριο επάγγελμά του (καμιά πρίζα, κανά ντουϊ, καμιά αντιγραφή αρχείων μετά τυχαίας καταστροφής τους κ.λπ.), υποδύεται, σα να είναι στο σανίδι ακόμη, ότι ολοκλήρωσε το έργο του, ενώ δεν έχει κάνει τίποτε. Και είναι -μου λένε- τέτοιο το ταλέντο του που, το πιστεύει κι ο ίδιος ότι ολοκλήρωσε το έργο του (την πρίζα ντε...). Πραγματικά "dioxini" μου, κοτρώνες αρχαιοελληνικές χρειάζονται. Και όχι απαραίτητα μεγάλες για να ταλαιπωρήσετε τα ευγενή -το δίχως άλλο- οπίσθιά σας!Και οι...μικρές καλές είναι, αν είναι να σημαδέψεις κανέναν!
Δεν μπορώ να καταλάβω πως ο προηγούμενος ανώνυμος γνωρίζει για το αν είναι ευγενή τα οπίσθια της dioxinis...........ήμαρτον με αυτά που διαβάζω!!!!!!!!!! Επειδή φαίνεστε καταρτισμένος άνθρωπος, μπορώ μια ερώτηση; Πως ορίζετε τα τα"ευγενή" οπίσθια; τα χωρίζετε και σε "αγενή";
Πρώτον : η "dioxini" (μήπως είναι "δυο-ξινοί";) δεν μπορεί παρά κάπου να έχει και ευγένεια. Πάντως, όχι στα σχόλια.
Δεύτερον : ευγενή μεν, αλλά όχι σε αντιδιαστολή προς τα "αγενή" (μα, αγενή οπίσθια; Ήμαρτον θα πρέπει να πω τώρα εγώ, αγαπητή/έ ανώνυμη/ε), αλλά αναφερόμενος στην ευγενική προέλευσή τους κ.λπ.
[ΥΓ : ευχαριστώ και για τα περί καταρτίσεως. Αν και...nascuntur poetae]
Συγγνώμη, η κ. Ε.Μ. που έγραψε "Τα σχόλια, καλοπροαίρετα ή κακοπροαίρετα, είναι πάντα ευπρόσδεκτα γιατί ΜΑΣ (η υπογράμμιση δική μου) βοηθούν να βελτιωνόμαστε", έπαιζε στην παράσταση και δεν την αναγνώρισα, καίτοι διοπτροφόρος? Ή μήπως, ωϊμέ, την ψώνισε λόγω της δημοσιότητας του πρωταγωνιστή, ο οποίος τυγχάνει στενός συγγενής της, αν δεν απατώμαι?
Τέλος πάντων της εύχομαι, στην επόμενη παράσταση, να της δοθεί ένας ρόλος, αν όχι της Μπιάνκας τουλάχιστον ...του προξένου, αφού δεν στερείται διπλωματικών ικανοτήτων.
Ντροπή και αίσχος κ. tou-bo-flo για αυτά που γράφετε για την ΚΥΡΙΑ με κεφαλαία ρε ρεμάλι, Ε.Μ., η οποία, ναι, τυγχάνει να είναι η στενότερη συγγενής του πρωταγωνιστού, αφού είναι η σύζυγός του. Και να ξέρετε, αφού μόνο εσείς το αγνοείτε, ότι πίσω από κάθε σπουδαίο άντρα βρίσκεται μια ικανή γυναίκα. Αλλά που να τα ξέρετε εσείς αυτά, εκεί στις βρωμερές τουαλέτες που κατοικείτε. Και ταυτιχόμενη με τη γυναίκα αυτή, επειδή με τα ιταμά σχόλια σας προσβάλτε κάθε αφοσιομένη σύζυγο σας καλώ να ανακαλέσετε. Φτου σας!
Εεεεε, συγγνώμη, μήπως έχει κανείς το τηλέφωνο της Μπιάνκας?
ΦΤΟΥ ΝΑ ΧΑΘΕΙΣ ΑΝΩΝΥΜΕ ΠΟΥ ΣΗΚΩΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΠΙΑΝΚΑ. ΑΥΤΗ ΤΑ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΝΑΝ. ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΝΙ
Ο Τόνι είναι πιασμένος και να τις αφήσει τις κάθε λογής Μπιάνκες. Πάντως άμα έχει κανείς το τηλέφωνο της, ας το βάλει ρε παιδιά στα σχόλια. Όχι τίποτε άλλο, να τη συγχαρούμε για το έργο την κοπέλα.
με λύπη μου παρατηρώ ότι η συζήτηση έχει ξεφύγει από τον υψηλό της στόχο και έχει υποπέσει στο επίπεδο των οπισθίων ... ίσως τελικά το κοινό να μην ήταν έτοιμο γι'αυτή την τομή στο κατεστημένο, τη μέθεξη στα ωραία και τα ιδανικά της τέχνης του θεάτρου ... δι’ ελέου και φόβου περαίνουσα την των τοιούτων παθημάτων κάθαρσιν !!!
Αληθεύει η φήμη ότι η Ε.Μ ζαχαρώνει τον κ.πρόξενο;
Α τον καημένο τον πρόξενο...
Τι γίνεται εδώ μέσα; ΈΣΧΟΣ! Μετανοείτε!
Μάλιστα. Η κ. namon, που αν αναγραμματίσει κανείς το όνομά της, θα δει ότι είναι noman, άρα γυναίκα αν όχι αδελφή, με φτύνει, μάλλον όχι για να μη με ματιάσει. Γιατί, λέει, προσέβαλα την αφ-οσιομένη (αυτή που άγιασε δηλαδή ή είναι λίγο ανορθόγραφη;)γυναίκα. Μάλιστα. Και αν πίσω από κάθε σπουδαίο άντρα βρίσκεται μια ικανή γυναίκα, πίσω από κάθε βλάκα, χαζοχαρούμενο ή χαϊβάνι βρίσκεται η αντίστοιχη γυναίκα; Τέλος πάντων αν της πρόσέβαλα τη στενή της, όπως φαίνεται, φίλη (τόσο πολύ πάντως που ταυτίζεται μαζί της προκαλεί υποψίες)ζητώ ταπεινά συγγνώμη και επιστρέφω εκεί που με έστειλε.
Post a Comment